Afscheid nemen van Centraal Amerika - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Bettina - WaarBenJij.nu Afscheid nemen van Centraal Amerika - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Bettina - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen van Centraal Amerika

Door: Bettina Drenth

Blijf op de hoogte en volg Bettina

03 December 2013 | Panama, Panama-stad

Even een (ultra) kort verslagje over mijn verblijf in Panama en terugkeer naar Costa Rica. In Panama heb ik heerlijk gerelaxed in Boquette, de hoofdstad Panama bezocht en gefeest en van zon, zee en strand genoten in Bocas del Toro. Dat laatste heb ik in Costa Rica nog even voortgezet in Puerto Viejo. Ik verwijs naar de foto´s. Toevallig passeerde net een cruiseship van de Holland Amerika lijn het Panama kanaal toen ik bij een van de sluizen ging kijken. Volgende keer weer een langer verhaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bettina

Actief sinds 04 Sept. 2013
Verslag gelezen: 466
Totaal aantal bezoekers 11598

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 22 Juni 2014

Bettina rond de wereld

Landen bezocht: